Известие

Collapse
No announcement yet.

Не ще да запали 147 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
    Е,браво, след като минахме през магнитоелектрически датчици,които всъщност са индукционни,ама не са на Хол,тая диагноза направо изкърти мивката. Лично на мене не ми звучи убедително и бих очаквал нови изненади.Дано не съм прав!
    Защо ти звучи странно,на дизела му трябва много ток за да завърти мотора,и при слаб акумулатор не стига ток на ЕКУ-то,има много такива случаи,а в такива случаи могат да се запишат какви ли не грешки

    ---------- Post added at 12:22 ---------- Previous post was at 12:21 ----------

    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
    За всеки случай след известно време провери пак за тази грешка.
    Тази грешка по принцип обикновенно е активна,и веднага ще разбере в поведението на колата,и лампата ще светне веднага
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      Здравейте колеги, от вчера имам следният проблем. Стартера върти нормално, акумулатора има достатъчно ток и се зарежда нормално. Няма индикация по таблото за грешки, няма записани грешки при диагностика, имобилайзера си познава ключа нормално, но колата пали след много опити и въртене. Прави го само когато е студена.
      Мислех че филтъра ми прави проблем, но днес го смених и с новия е същата работа. Може ли някакъв клапан за задържане на горивото да не работи и да се налага да го подкачва всеки път по целия тръбопровод до двигателя?

      Колата е 2.4 JTD
      sigpic
      166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
      ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
      ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от yavorz Покажи съобщение
        Здравейте колеги, от вчера имам следният проблем. Стартера върти нормално, акумулатора има достатъчно ток и се зарежда нормално. Няма индикация по таблото за грешки, няма записани грешки при диагностика, имобилайзера си познава ключа нормално, но колата пали след много опити и въртене. Прави го само когато е студена.
        Мислех че филтъра ми прави проблем, но днес го смених и с новия е същата работа. Може ли някакъв клапан за задържане на горивото да не работи и да се налага да го подкачва всеки път по целия тръбопровод до двигателя?

        Колата е 2.4 JTD
        Закачи я на диагностика и вижте нарягането на рейла.Прилича да е регулатор високо налягане.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от yavorz Покажи съобщение
          Здравейте колеги, от вчера имам следният проблем. Стартера върти нормално, акумулатора има достатъчно ток и се зарежда нормално. Няма индикация по таблото за грешки, няма записани грешки при диагностика, имобилайзера си познава ключа нормално, но колата пали след много опити и въртене. Прави го само когато е студена.
          Мислех че филтъра ми прави проблем, но днес го смених и с новия е същата работа. Може ли някакъв клапан за задържане на горивото да не работи и да се налага да го подкачва всеки път по целия тръбопровод до двигателя?

          Колата е 2.4 JTD
          Измери акуломатора като въртиш на стартер на колко волта пада, ако пада под 9.5 волта няма да запали.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Закачи я на диагностика и вижте нарягането на рейла.Прилича да е регулатор високо налягане.
            Ако трябва да показва нормално 300бар-а това са стойностите..

            Акумулатора е наред.

            Възможно ли е да взема въздух от някой маркуч? Извинявам се за невежеството, но изобщо на какъв принцип се осъществява подаването на горивото? Няма ли клапан който задържа горивото да не се връща обратно в резервоара? Ако този клапан е изтървал, няма ли да въртя постоянно дълго докато подкачи гориво?

            п.с. Имам FiatEcuScan, но като не знам точно какви са допустимите норми...
            Last edited by yavorz; d.m.y г., 20:45.
            sigpic
            166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
            ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
            ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от yavorz Покажи съобщение
              Ако трябва да показва нормално 300бар-а това са стойностите..

              Акумулатора е наред.

              Възможно ли е да взема въздух от някой маркуч? Извинявам се за невежеството, но изобщо на какъв принцип се осъществява подаването на горивото? Няма ли клапан който задържа горивото да не се връща обратно в резервоара? Ако този клапан е изтървал, няма ли да въртя постоянно дълго докато подкачи гориво?

              п.с. Имам FiatEcuScan, но като не знам точно какви са допустимите норми...
              300 бара е на празен ход.Какво показва като въртиш ключа да запалиш?
              Клапанът,за който питаш е част от регулатора.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #37
                Ами ако питаш дали пада, не пада... вдига се може би с няколко бара... трябва да изляза сега да пробвам пак. А ако си сложа един клапан възвратен клапан няма ли да се получи същия ефект? на маркуча за гориво откъм резервоара

                А за диагностиката какви стойности трябва да показва при въртене преди да запали, при запален мотор, при форсиране?
                sigpic
                166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
                ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
                ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

                Comment


                • #38
                  По спомени от едно разискване в друга тема,трабва да направи над 150 бара,за да запали,но пак казвам,че това е малко "на изуст".Клапанът може да се почисти и ако няма някаква механична повреда,ще си върши работата.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Колега виж стойности в реално време преди малко ги записах, ако по тях можеш да кажеш нещо
                    Attached Files
                    sigpic
                    166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
                    ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
                    ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

                    Comment


                    • #40
                      Не виждам нищо притеснително,но и аз съм в раздел "любители".Ще изчакам с интерес,какво ще кажат по въпроса хората,дето са напред с материала.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #41
                        А колонката fuel/metering данните не са ли по-големи с по-големи обороти? Защото при мен виждам че при по-високи обороти падат... дори има един ред с нула цяло и .... Ако не и достига гориво каква може да е причината без да има теч от някъде?
                        sigpic
                        166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
                        ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
                        ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

                        Comment


                        • #42
                          Това може да е в момента на връщане на газта и ако е така,значи си е нормално.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Не виждам нещо не редно, ако искаш направи един клиб да видя колко как върти колата докато запали и пробвай като въртиш на стартер дали достига Fuel Pressure 250 бара.

                            Comment


                            • #44
                              Цялата истина е, че вече останах без никакви пари покрай тази кола и се надявам все да е нещо дребно което и сам бих могъл да оправя, а не да давам пари по сервизи, но явно няма да се получи
                              sigpic
                              166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
                              ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
                              ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от yavorz Покажи съобщение
                                Колега виж стойности в реално време преди малко ги записах, ако по тях можеш да кажеш нещо
                                Аз поне от това дето виждам, мисля че двг. работи неравномерно на ниски обороти, има накъсване във високите (под товар) и най-вероятно е за регулатор...
                                Ама това са си само предположения.

                                П.П. За да разбереш какъв е проблема не е достатъчна само диагностична програма. Трябва доста опит и теоритична подготовка за работата на двигателя (от написаното по-горе колега, съдя че ти ги нямаш).
                                Така че, по-добре се обърни към някой автосервиз - така
                                може би ще ти останат пари и ще имаш работеща кола...
                                Успех.
                                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X